Leuven

Group Pashuysen opent Renault Store in Stordeur-bedrijvenpark
Revolutionaire showroom biedt Leuvenaars ongekende mobiliteitservaring

Met zijn Renault/Dacia-showroom en garage aan de Aarschotsesteenweg biedt Group Pashuysen Leuvenaars een bijzondere mobiliteitservaring. In de Renault Store beleven zij hun droomwagen virtueel voor ze hem aankopen en genieten ze een totale dienstverlening.

Leuvenaars die kwaliteitswagens en een ongekende totaalservice zoeken, kunnen nu terecht in het gloednieuwe Stordeur-bedrijvencentrum aan de Aarschotsesteenweg. Daar opende  Group Pashuysen recent de verbluffend moderne Renault Store showroom én garage die het rijke Renault/Dacia-aanbod weer in de regio beschikbaar maakt.

Met concessies in Aarschot, Tienen, Sint-Truiden, Genk en nu ook Leuven is Group Pashuysen een grote speler in de Belgische automobielmarkt. Naast Renault/Dacia verdeelt het ook kwaliteitsmerken als Hyundai en Isuzu.

 

Group Pashuysen Leuven by night

 

Revolutionaire showroom

Het hypermoderne Stordeur-bedrijvenpark is absoluut een bezoekje waard. Group Pashuysen richtte het samen met haar twee buurbedrijven op. Met zijn uitzonderlijke architectuur is dit gebouw een markant herkenningspunt bij het binnenrijden van de stad.

Maar ook de revolutionaire showroom is zeker een ommetje waard. Die liet Group Pashuysen op maat van zijn klanten ontwerpen. Alles in de Renault Store is toegespitst op een prettige klantbeleving. Zo ontdekken bezoekers hun wagen in voorkeurzones en vinden ze vlot hun weg naar verkopers, interactieve infopunten en garage. Nergens muren, wél glazen wanden en deuren die altijd open staan.

“Die openheid vind ik belangrijk,” zegt zaakvoerder Jacqueline Pashuysen, “Mensen weten dat ze welkom zijn. Onze medewerkers begroeten iedereen persoonlijk en dat waarderen onze klanten: ze zijn onze beste ambassadeurs.”

 

 

Je droomwagen beleven

In de hypermoderne Renault Store kunnen mensen rustig én geïnformeerd hun keuze bepalen. Via interactieve schermen stellen ze hun droomwagen op maat samen, en beleven ze al zijn mogelijkheden virtueel voor ze de auto aanschaffen. Daarnaast geeft het Group Pashuysen-team heldere en mensgerichte uitleg en raad.

Jacqueline Pashuysen: “Met het innovatieve showroom-concept willen we beter op de verwachtingen van de nieuwe consument inspelen. Maar uiteraard krijgen onze klanten ook de persoonlijke service die ze van ons gewoon zijn.”

Totale dienstverlening

Al 60 jaar en 3 generaties staat Group Pashuysen alom bekend om zijn uitstekende kwaliteit en service. Die heeft het Aarschotse familiebedrijf in zijn DNA zitten. Zaakvoerder Jacqueline Pashuysen, echtgenoot Louis Gijsemans en zoon Davy en hun team engageren zich om hun klanten vernieuwende mobiliteitsoplossingen te bieden.

Davy Gijsemans: “Vandaag zoeken automobilisten een totaalservice die volledig op hen is toegespitst. Onze verkopers helpen klanten om de wagen te kiezen die echt bij hun situatie én budget past. En ook daarna doen we alles voor hun zorgeloze rijplezier. Onze monteurs scholen zich constant bij om hun wagens duurzaam in topconditie te houden of om ze op maat om te bouwen.”

Uitstekende naverkoop

Ook voor onderhoud en herstellingen vinden klanten trouw de weg naar Group Pashuysen. Davy Gijsemans: “Klanten hebben vertrouwen in onze garage, en waarderen onze flexibiliteit. Met onze grote stock merkonderdelen zetten ze hun Renault of Dacia naar hun hand én hoeven ze nooit lang te wachten op een oplossing.”